برنامه مهاجرت کانادا برای کار
آیا می توانم به عنوان مهندس به کانادا مهاجرت کنم؟

حقوق خود را بدانید

رشته حقوق یکی از پر طرفدار ترین و پر درآمد ترین رشته های تحصیلی و کاری در جهان می باشد و وکلای حقوقی در جهان همواره از منزلت اجتماعی بالا و سطح زندگی بسیار مناسبی برخوردارند. به همین دلیل تحصیل و کار در این رشته همواره افراد بسیاری را به خود جذب می نماید. به صورت کلی نظام حقوقی در اکثر کشورهای جهان با یکدیگر تفاوت هایی دارند و لذا تقریباً در اکثر کشورها فارغ التحصیلان و یا وکلای دیگر کشورها برای ورود به بازار کار نیاز به معادل سازی دارند.

در صورتی که در نظر دارید مهاجرت تحصیلی رشته حقوق را تجربه کنید بهتر است حداقل یکبار محیط دادگستری را مشاهده کنید و همچنین از یک وکیل مجرب در باب مهاجرت تحصیلی رشته حقوق حتما در باب این رشته سوال کنید. باید به این مهم دقت داشته باشید که تحصیل در بهترین گرایش حقوق برای مهاجرت کار بسیار سختی بوده و نیازمند تلاش فراوانی می باشد. در ادامه به مهاجرت از طریق رشته حقوق می پردازیم.

بهترین روش مهاجرت برای رشته حقوق و دیگر رشته ها را همواره به علاقمندان معرفی نماید. در صورت تمایل پس از مطالعه این مقاله می توانید در موضوع مقاله و دیگر برنامه های مهاجرتی با مشاورین موسسه تماس حاصل نموده و یا فرم تماس را کامل نمایید تا مشاورین برای ارائه مشاوره تلفنی رایگان با شما تماس حاصل نمایند.

تجربه

این زیر عنوان به جزییات برخی از کشورهای برتر دنیا جهت تحصیل در رشته حقوق و اپلای رشته حقوق خواهیم پرداخت.

بورسیه

کشور آمریکا جزو کشورهایی می باشد که از نظام حقوقی کامن لا (Common law) پیروی می نماید و در قانون اساسی این کشور هر ایالت می تواند قوه قانون گذاری خود را داشته باشد.

فارغ التحصیلان آن از منزلت اجتماعی بالایی برخوردار هستند لذا تقاضا برای تحصیل در این رشته بسیار زیاد بوده و بسیار رقابتی می باشد.

با قبولی در این آزمون می توان یکی از ملزومات ورود به دانشگاه های حقوق آمریکا را به دست می آورند.

انگلستان یکی از محبوب ترین کشورها و مقاصد تحصیلی برای رشته حقوق می باشد. در کشور انگلستان رشته حقوق از برترین و پر رقابت ترین رشته های تحصیلی می باشد

مدارک مورد نیاز

کشور فرانسه به دلیل شباهت بسیار حقوق ایران و حقوق در این کشور یکی از برترین و مورد علاقه ترین مقاصد برای حقوق دان ها و فارغ التحصیلان حقوق در ایران می باشد.

تحصیل در نروژ به زبان انگلیسی رایگان می باشد. شما در کشور نروژ می توانید در رشته هایی مانند حقوق نفت، حقوق مالکیت فکری، حقوق IT و فناوری اطلاعات که از برترین رشته های مرتبط با حقوق برای ورود به بازار کار می باشد،